miercuri, 11 august 2010

Hello Kitty



Hello Kitty e un personaj fictiv produs de o companie japoneza, Sanrio si a fost creata pentru prima data de Yuko Shimizu. Nu a aparut ca desen animat ci ca linie de cadouri pentru adolescenti si adulti, pe o poseta de vinil, in 1974. Desnele animate au aparut abea in `90. Poate fi gasita ca jucarie, pe haine, accesorii, rechizite pentru scoala, vesela, chiar si in electronice. Hello Kitty are propriul parc de distractii, se numeste Sanrio Puroland si s-a descis la Tokyo in 1990. Hello Kitty nu are gura pentru ca vorbeste din suflet. In Asia, au lansat editie limitata, Hello Kitty carduri de credit. Incepând din 2010, Bank of America ofera conturile Hello Kitty-tematice de verificare, in cazul in care titularul de cont poate obtine controale si un card de debit Visa cu chipul lui Kitty pe el. 2009 a marcat, de asemenea, colaborarea dintre imbracaminte si accesorii marca Stussy si Hello Kitty. Stussy a lucrat cu Hello Kitty, pe colectarea concentrandu-se pe caracterul Hello Kitty cu o grafica semnata Stussy. Aceasta colectie include tricouri, brelocuri si hanorace. Cartile de colorat Hello Kitty au fost, de asemenea, din meniul Kid's la Yoshinoya Restaurante pentru o perioada limitata de timp in Statele Unite.
In 2010, Hello Kitty va intra pe piata vinului, cu o colectie de vinuri Hello Kitty formata din patru vinuri care vor fi disponibile pentru achizitie online. Potrivit actualiza zilnic, ideea a venit la Camomilla SPA. Este o companie italiana care a creat sloganul: "Fata noastra preferata." Vinurile Hello Kitty vor veni in 4 tipuri: un spumant Brut rose, un spumant "Sweet Pink", un inger si un alb Red Devil. Cardurile de debit MasterCard au prezentat Hello Kitty ca un design din 2004. Acesta a fost lansat pentru a le preda fetelor tinere cum sa faca cumparaturi si de a folosi un card de debit.In timpul crizei financiare din perioada 2007-2010, un poster al unei Hello Kitty card de debit preplatit extins la aproximativ 1 metru în lungime a fost afisat la etajul Senatului SUA, de senatorul Byron Dorgan ca o demonstratie de metode extreme utilizate de companiile de credit de a atrage "copiii intre 10 - 14 ani". Desi nu este un card de credit real, a fost criticat pentru site-ul sau de promovare incurajarea utilizatorilor sa "cumpere pana cad jos" ("shop 'til te drop"). Si eu am o colectie care devine tot mai mare. O ador!

[o parte din informatii au fost luate de pe Wikipedia]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu