sâmbătă, 21 august 2010

Nu stiu.

Nici nu stiu sincer ce sa mai fac. Adica nu in sensu` ca sunt disperata. Asa ca sa mai treaca timpu. Si in plus vreau un alt decor al camerei mele. Dar nu pot spune nimanui pentru ca mami e asa ocupata ca nici la analize nu vine cu mine si tati iar. Si am incontinuu senzatia aaceea ca ma simt in plus peste tot. Oriunde as fi, cu oricine as vorbi, ma gandesc "Ce caut eu aici defapt? Cine sunt oamenii astia?"
Am starea aia de nesigurantza oriunde, ma simt singura oriunde. Oricat de inconjurata as fi de prieteni minunati, senzatia aia nu pleaca. Poate e boala. Apropo, astazi se fac 2 saptamani de cand nu am fumat. E putin ciudat. Dar ma rog. Multi spun ca sunt invidiosi ca am reusit. Dar stiam ca voi reusi. Pentru ca daca eu vreau sa fumez, fumez, daca nu, nu, si gata. Din pacate alcoolu` nu-l pot lasa. Imi trebe tot timpu. Daca vad oameni ca fumeaza in jurul meu nu imi trebe dar daca vad ca bea cineva bere imediat vreau si eu. Desi mi-e cam pofta de o vodka. Sper sa re-devin old Mada. Pentru ca m-am saturat de new one. E prea cuminte. Si mie nu imi place.

2 comentarii: