sâmbătă, 4 septembrie 2010

Friends come and go!

Nu toti, dar majoritatea. Am avut o gramada de prieteni in care am avut incredere si nu i-am dat la o parte cand o trebuit. M-au calcat in picioare, m-au barfit pe la spate, dar eu continuam sa am o incredere oarba in ei. Apoi m-am trezitla realitate si incet, incet am reusit sa scap de ei. Tipa de care "m-am despartit" azi, a fost o prietena buna. Si cand zic buna ma refer la faptu ca te puteai distra cu ea dar cateodata exagera: striga tare pe strada, facea gesturi ciudate, scuipa mult si faze de genu. Nu ma deranjau atata timp cat nu imi facea mie ceva rau. Apoi la un party m-am imbatat si intr-adevar am fost eu de vina. Dar am zis ca hey, se mai intampla. Apoi cand ne-am impacat i-am multumit pentru ca mi-a deschis ochii. Mare prostie! Apoi am aflat ca ma barfea pe la spate. Am ratat cateva luni une cu scumpa mea surioara doar pentru ca ea era intre noi. Mie imi zicea chestii urate de ea, si ei chestii urate de mine. Asa e ea. Nu ai ce sa-i faci. Barfa e o boala. Si eu nu sunt genul care tace si inghite. NU! M-ai barfit, pa! Si-a facut-o cu mana ei nu am ce sa-i fac. Pe mine nu ma barfeste pe la spate si in fatza imi zice ca ma iubeste si faze de genul. Sunt foarte revoltata pe chestia asta. Dar in fine, sunt multumita cu prietenii ce ii am si de ei sunt sigura ca nu mi-ar face ce mi-a facut ea. Va iubesc mai! :*:* [va stiti voi]

Un comentariu:

  1. sunt unii care is niste curve de om, stiu am avut si eu asa zisi prieteni ... ocolestei si servus !
    :D

    RăspundețiȘtergere